Play Games Forum: Casual Game Reviews, Previews, Tips, Walkthroughs, Cheats,Strategy Guides, Steals, Deals and Chat Corner!: Kaptain Brawe: A Brawe New World - Travel to Space - Play Games Forum: Casual Game Reviews, Previews, Tips, Walkthroughs, Cheats,Strategy Guides, Steals, Deals and Chat Corner!

Jump to content

Page 1 of 1

Kaptain Brawe: A Brawe New World - Travel to Space preview

#1 User is offline   Tika Icon

• Advanced Member
  • Icon
  • Group: Moderators

Posted 09 September 2010 - 08:02 AM

Attached Image

Space pirates terrorize the galaxy and the situation is heating up when two scientists are kidnapped. This is the plot of a new addictive point-and-click adventure from Cateia Games under the title Kaptain Brawe: A Brawe New World. You should step into brave shoes of Kaptain Brawe, a space police officer, and save disappeared scientists. Also, your task is not only to save but prevent the accidents like this in the future. Lots of intriguing tasks and captivating storyline will amuse you for sure. If you are interested in Kaptain Brawe: A Brawe New World, you have to wait for its release, which is planned in the end of November, 2010.

Look these nice screenshots:

Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image Attached Image

0

#2 Guest_tgmanulj7_*

• Group: Guests

Posted 29 March 2011 - 09:49 AM

Splendide après-midi à tous,

Pour débuter , offrez-moi l'occasion de vous montrer ma gratitude pour chacune des super infos que j'ai trouvées sur cet excellent phorum .

Je ne suis pas sure d'être au meilleur section mais je n'en ai pas vu de meilleur.

Je proviens de Kitchener, canada . J'ai 42 années et j'éduque 5 agréables enfants qui sont tous âgés entre 6 et 13 années (1 est adoptée ). J'adore beaucoup les animaux de compagnie et je tempte de leur offrir les marchandises qui leur rendent la vie plus splendide.

Je vous remercie dès aujourd'hui pour toutes les très "à propos" délibérations à venir et je vous remercie surtout de votre compréhension pour mon français moins qu'idéal : ma langue maternelle est le chinois et j'essaie d'apprendre mais c'est très ardu !

Arrividerchi

Arthru
0

#3 Guest_tgmanulj7_*

• Group: Guests

Posted 29 March 2011 - 09:49 AM

Splendide après-midi à tous,

Pour débuter , offrez-moi l'occasion de vous montrer ma gratitude pour chacune des super infos que j'ai trouvées sur cet excellent phorum .

Je ne suis pas sure d'être au meilleur section mais je n'en ai pas vu de meilleur.

Je proviens de Kitchener, canada . J'ai 42 années et j'éduque 5 agréables enfants qui sont tous âgés entre 6 et 13 années (1 est adoptée ). J'adore beaucoup les animaux de compagnie et je tempte de leur offrir les marchandises qui leur rendent la vie plus splendide.

Je vous remercie dès aujourd'hui pour toutes les très "à propos" délibérations à venir et je vous remercie surtout de votre compréhension pour mon français moins qu'idéal : ma langue maternelle est le chinois et j'essaie d'apprendre mais c'est très ardu !

Arrividerchi

Arthru
0

Page 1 of 1

Fast Reply

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

website analyzer